welcome to litratista's territory

need a firm hand to hold, but only a small heart to understand

Monday, November 8, 2010

introduction lewat!

oet!!! 
aiyarkkkk....hahahha. lupe nk wat cam bse..

السلام عليكم
greeting from Litratista..

owkie, suda setel!
sebenarnye post ni ntok cover blik post2 yg sblom neyh..
kalo sape2 pasan, aku xwat pape intrduction pon sal blog neyh..
hahahah..same mcam blog sblom ni gak.
owkeyh2..1st pasal blog ni..
ni blog aku..diulangi..blog aku
so ape2 sahaje perkara or post lam blog ni mmg spenuhnye aku pnye. hahaha...
suke atau tidak....
kontroversi atau tidak..
aku punye suke..aku punye page.agi satu blog nie gak blog baru...
baru xbaru gk r..tpi mmg baru r...
 huh?? papela.. lagi satu..jgn tnye knape blog ni xbnyak sgt kaler.
ahahah..might seems so dull..but not 4 me..
kaler2 cam itam ngan putih pon da ckup bg aku. sbb aku da ade kaler aku sndri...
klo nk taw npe aku suke itam putih je, KLIK SINI.



to be continue...


.......okey, da continue da ni. hahhaha..sebenarnye bukan aku suke sangat ngan kaler ni dulu.. tpi sekarang pon  xsuke sangat sbenanye. tapi oleh kerane aku pnye blog, macam biase. aku punye suke. ni sbenanye 2nd blog aku. dulu da ade satu tapi dianak tirikan oleh aku. aku xlayan sangat. so bile da bukak balik rase macam blur je. so terus aku wat yang baru. yang ni la! skang ni sbenanye aku kat pejabat nie..haha. disebabkan tade keja so aku pon jenguk r tempat ni sekaligus nak mengarut kat dalam ni. sebabnye kalo aku mngarut kat dalam opis tade sape nk layan. hahaha. tengok?? kan aku dah cakap..aku mengarut. owkeyh aku memang suke mengarut.aku suke cakap tapi bukan ngan sume orang r. kadang2 aku cakap sorang2. kadang2 aku sorang2 dengar aku cakap. =) owkeyh! stop. cut dis crap. intent sebenar aku wat blog ni memang tu r. aku nak mngarut sorang2. yeah! dats it! owkeyh. gi lu. boss panggil.hahaha. ROGER.

3 comments:

  1. nice even in black n white colors.=)

    ReplyDelete
  2. EMIL - naaaah...not rly...tpi rse ni yg pling kena. haha.
    AZEANTHY - thanks sis! =)

    ReplyDelete